Małopolskie Forum Paintballowe
Strona glówna Wycior
małopolskie forum paintballowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
31 paździenik 2010 - Red Storm - Kraków, Poligon Pasternik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szopers



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 6:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za grę i do zobaczenia. Ktoś robił zdjęcia? Można prosić o udostępnienie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
maciek001



Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 7:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wielkie za świetną grę. Może jeszcze kiedyś coś pomalujemy Smile

a co do zdjęć: sędzia chyba robił telefonem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Tonda



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 672
Skąd: Valkyrie Team

PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 8:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No smaczniasto było. Wielkie dzięki za gierkę i organizatorom za ich robotę było świetnie. Z niecierpliwością czekam na następne sceno z serii red storm Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kaiser [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 8:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W imieniu organizatorów bardzo dziękuję wszystkim za przybycie i fajną zabawę. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i jeszcze nie raz będziemy mogli wspólnie coś zagrać, i tu nasuwa mi się pewna nieśmiała propozycja. Może trzeba "kuć żelazo puki gorące" i jak najszybciej organizować kolejne spotkanie krakowskiej braci paintballowej? Ponieważ sam również bym sobie coś pyknął proponuję tym razem coś mniej zobowiązującego, może jakiś wspólny wypad do lasu? Mamy parę sprawdzonych miejscówek. Proszę o propozycje co? gdzie? i kiedy? Wstępnie proponuję Ostrężnicę w terminie 11.11.2010 co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
gizu



Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: z lasu

PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki piękne za fajne strzelanie. Było naprawdę extra! Frekwencja była oki, pogoda dopisała a co najważniejsze organizatorzy zapewnili nam niezłe i wymagające sceno. Dla mnie było to pierwsze strzelanie na Pasterniku i teren jest świetny do realizowania wszelkiego typu scenariuszy.
Dzięki Gregor za zaproszenie... z kolejnego napewno też skorzystamy.
Dzięki ekipie Jastrzębi z Rico na czele i G.T.W. Podhale za wspólne działanie.
Pozdrawiam i do następnego!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
MROWA



Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 991
Skąd: [O.D.A.] One Day Army

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 7:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki wszystki za malownie. Super bylo w koncu spedzic niedziele w lesie Smile.
Z mojej strony mam tylko jedna uwage co do scenariusza, a raczej ukladu pola. Moim zdaniem respy nie moga sie pokrywc z terenem dzialan. W pierwszym sceno resp nato powinien byc np w ostanim budynku terenu zurbanizownego.
Ja niestety 11 nie moge bo 12 jest DN, szkoda, gyby pomysl padl wczesniej na pewno wybralbym lokalne malowanie - mam nadzieje ze pomysl wypali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kaiser [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 8:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja niestety 11 nie moge bo 12 jest DN, szkoda, gyby pomysl padl wczesniej na pewno wybralbym lokalne malowanie - mam nadzieje ze pomysl wypali.


DN jest 13 Listopada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Karol



Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 25
Skąd: G.T.W. Podhale

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 9:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle ze 11 to dobry termin ja chetnie przyjade i od nas napewno kilku tez sie skusi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 11:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Było gites! Cool Dzięki Wszystkim za wspólne akcje, malowanko oraz mile spędzony czas przy smacznym grillu... Pogoda i ludzie dopisali a to klucz do dobrej zabawy! Very Happy Pozdro All i do następnego spotkania!

Co do Ostrężnicy to ja niestety w tygodniu nie mogę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
akiraone



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 549
Skąd: Kraków [O.D.A.] One Day Army

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak na pierwsza tego typu moja zabawę, przy tak licznym gronie, było bardzo fajnie. Chodź pierwsze sceno, oczywiście wygrywa Twisted Evil … Co do 11.11 cholercia gdyby nie wyjazd 12-13 na DN, to pojawił bym się na bank. Tak ,ze mam nadzieje ze to wypali i jeszcze pod koniec miesiąca albo w grudniu się spotkamy na następnej grze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RYBA



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1916
Skąd: ASSASSINS

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 12:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylo bardzo milo raz jeszcze przekonalem sie jak fajnym terenem jest PASTERNIK Smile
Wielkie dzieki za mila zabawe!

ORGANIZACJA JAK ZWYKLE WYBORNA!!

PS: KORYTO TEZ SUPER Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nitka [Szturman]



Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 30
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 4:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za fajna gre. Co do pierwszego sceno to jak juz rozmawialiśmy na Pasterniku resp Nato był w kiepskim miejscu. Bedzie lepiej , czasami wkradaja sie babole , ale fajne jest to , że rozmawiamy o błędach. Pozdro dla wszystkich. NItka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kaiser [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 67
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 4:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rico 11 to faktycznie czwartek, ale to dzień wolny od pracy, wiec może jednak uda Ci się wyrwać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Pon Lis 01, 2010 8:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Racja, a to faktycznie jest realna opcja na tą strzelanie bo fajny i ciekawy jest tam teren!... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group